søndag 27. mars 2011

Er det virkelig mer snø igjen der oppe??

Det er ennå full vinter i midt-norge dere. Det snør og det snør og det snøøøør!!!!

Det er til å bli helt sprø av. Særlig når værkartet viser strålende sol andre steder i landet.Folk sitter lettkledd på de små fortaus kafeene og nyter solstrålene som stikker i ansiktet,mens vi her oppe står i boblejakke og saueskinnssko ute i snøstorm ,mens vi kjemper for harde livet for å finne noe som en gang var en bil under all snøen,før vi stresser ivei til jobb med iskalde fingre etter å ha skrapet is! Er vi skikkelig heldige har vi en litt gammel bil som ikke starter!!!!

Ja,folkens nå er jeg klar for VÅR!

I dag har jeg holdt meg inne,nesten i protest,med støvkluten og Jif som selskap. Det er skummelt hvor lite som blir gjort hjemme fra tid til annen. Jeg jobber som regel til åtte på kvelden og da er lysten liten for å gjøre husarbeid når jeg kommer hjem. Ikke at jeg noen gang har særlig lyst til det i det hele tatt det er ikke det. Egentlig syns jeg det er ganske så kjedelig,men må gjøres. Nå er det heldigvis en bitteliten stund til neste gang :)



I morgen er nok en mandag. Jeg jobbet i går så jeg har liksom hatt lørdag i dag oppe i hodet mitt,men det er rart hvor fort jeg blir vekket av idyllen når klokka skriker på morningen :)

Men jeg er heldigvis så heldig at jeg har en jobb jeg elsker så da er det litt enklere å komme seg opp,selv om jeg også har dårlige dager.

Natt til i dag f.eks. mistet jeg en time søvn,noe som resulterte i at jeg sov til 12!!! Er det mulig?!?

Det ble en brå start på dagen hvor jeg skulle være så effektiv,men jeg fikk gjort en del så det gikk greit til slutt.


Akkurat nå er det tent stearinlys i heimen og jeg skal smette en dvd i spilleren å glane litt på tv'n før jeg kryper til køys.


Ha en god natt folkens!

*S*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar