onsdag 30. mars 2011

Fridag

I dag har jeg hatt fri,det trengtes ifølge leiligheten,den så ikke ut :P

Utrolig hvor greit det blir etter en har hatt en økt.

Siden det fortsatt er heavy vinter her så har jeg vært ute i snøværet for å gjøre noen ærend. Kjøpte meg ny mobiltelefon som kom denne uka så jeg har stort sett brukt pausene mine i dag til å klø meg i hue! Men,det kommer seg :P


Når jeg jobber på ettermiddagene tar jeg opp "Home & Away" på tv2 (jada har blitt avhengig! )

I kveld så har jeg da hatt et lite maraton med tja 6-7 episoder! Det samler seg fort opp gitt :S Jeg skulle nok vært på rehab!Nå er det Harry Potter som ruller over skjermen, han befinner seg for øyeblikket i mysteriekammeret. Denne filmen har jeg vel sett ca.546000 ganger før,men blir klistret hver gang. Man kan vel kanskje si at jeg får veldig fort "dilla" på ting,hehe.



Planen nå er å skrubbe litt hud å påføre litt god maske før jeg skal ta kvelden. Tomorrow is another day sies det. Har egentlig ikke noen planer for morgendagen,kanskje drar jeg på biblioteket en tur. Jeg ELSKER bøker og har vel lest min kvote i min tid,men den siste tiden har det dabbet av litt og det er egentlig litt synd for det er så koselig å lese :)




Nå er det av med laffebuksene å inn i pysjen.

GOD NATT!

*S*

Jada,disse brukes fremdeles flittig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar