torsdag 31. mars 2011

Helt kriminelt

I dag er det soooool!

Gud,så herlig! Det var jammen på tide også,for nå er jeg skikkelig klar for vår,kjenner jeg får lyst til å gjøre ting igjen. Gleder meg til å kle meg lettere og gå ut i naturen mens solen skinner i håret ;)


Som nevnt i forrige innlegg så får jeg ofte dilla på ting,og da gjerne i massevis,og helst tv serier som jeg krasjer i sofaen for å glane på etter en arbeidsdag. I det siste har det gått i Criminal Minds.Helt fantastisk spennende serie,som bare er bittelitt skummel noen ganger :P

Jeg har da sesong 1-4 og har nå sett så mye at jeg drømmer om drap og FBI om nettene :S

Men hva annet skal man gjøre når snøen herjer ute?!? Og hvem liker ikke søte nerder og barske menn med pistol? hehe

Anbefales! Kan kjøpes hos bla. www.cdon.com



Fortalte i går om min nye telefon som fikk meg til å ville skrike

og rive meg i håret. Jeg kan melde at i dag går det mye bedre :P Jeg har hatt iPhone lenge og dette var jo noe helt annet,så vi ble litt uenige,men det kommer seg.

Sony Ericsson Xperia x10 luster white :D



Nå skal jeg snart lage meg kveldsmat,kjenner det rumler i magen. Vet ikke helt hva enda...noen forslag?

I morgen skal jeg på shopping med en venninne,kjenner jeg har lyst til å bruke litt penger. Lenge siden sist jeg tok en tur,skulle hatt noen nye sko og bukser og jeg vet ikke hva. Får se hva jeg finner,er jo ikke noe synd på meg som jobber på klesbutikk ;)


Det var dagens update. Slå på TV2 kl 22.40 i kveld da dere,for gjett hva som går da?

Jo,Criminal minds!!!! :P


*S*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar